• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 9447 امروز 10
2

مریم سعادت: توان پسر مرا ترغیب به حضور کرد نه نام پدر

  • کد خبر : 3079
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
مریم سعادت: توان پسر مرا ترغیب به حضور کرد نه نام پدر
بازیگر فیلم سینمایی «شب طلایی» گفت: پذیرش نقش مادر قصۀ این فیلم برای من نه به دلیل اسم ابراهیم حاتمی‌کیا که به دلیل توانی بود که در یوسف حاتمی‌کیا دیدم؛ او جوانی بود که می‌دانست چه می‌خواهد.

جمهور پرس/ مریم سعادت در گفت وگو با ایرنا و در توضیح علت حضور خود در فیلم شب طلایی اولین ساختۀ یوسف حاتمی‌کیا گفت: پس از این که پیشنهاد بازی در این فیلم به من ارائه شد به دفتر آقای حاتمی کیا رفتم و برای اولین بار ایشان را دیدم؛ سیناپسی را برای من تعریف کردند قرار شد که تست گریمی را انجام بدهم اگر با موفقیت انجام شد و به زهرا خانمی که مدنظر آقای حاتمی کیای جوان بود، رسیدم، نقش را بازی کنم. در این روند خیلی از نقش خوشم آمد و خداراشکر گریم انجام شد و جواب داد و به این شکل من وارد این پروژه شدم.

وی در پاسخ به این سوال که حاتمی کیای پدر تا چه اندازه علت پذیرش این نقش از سوی او بوده است گفت: به خدا که هیچ تاثیری نداشته و به هیچ عنوان ابراهیم حاتمی کیا نقشی در پذیرش من برای بازی در این فیلم نداشته است.

بازیگر فیلم سینمایی پدر آن دیگری (۱۳۹۳) تاکید کرد: وقتی به من گفته شد که پسر ابراهیم حاتمی کیا قرار است فیلم بسازد به این فکر کردم که لابد کاری است که ایشان هم نقشی دارد؛ اما زمانی که رفتم دیدم که یوسف حاتمی کیا جوان بسیار بااستعدادی است که می داند می خواهد چه کار کند و ربطی به این نداشت که پدرش فیلمساز معروفی است یا نیست.

یعنی در انتخاب من برای بازی در فیلمِ پسر، ارتباطی با نام پدر وجود نداشت

سعادت در پاسخ به این سوال که آیا نقش مادربزرگ برای او نقش سنگینی بوده است یا خیر خاطرنشان کرد: این نقش برای من نقش بسیار چالش برانگیزی بود و بسیار دوست داشتم که این نقش را بازی کنم.

وی افزود: دلیلش هم این بود که بازی در نقشی که تا به این اندازه باآدم متفاوت است، بسیار نقش سخت و جذابی بود.

بازیگر سریال آرایشگاه زیبا (۱۳۶۹) در توضیح نقش زهرا خانم، مادربزرگِ قصۀ شب طلایی خاطرنشان کرد: نقش من در این فیلم نقشی است که در راس یک خانواده پرجمعیت (بچه ها، عروس و دامادها و نوه و نتیجه ها) قرار دارد، از سویی او با مشکلات متعددی در خانواده‌اش مواجهه است و آرزوی همیشگی اش خوب بودن این آدم ها با یکدیگر است؛ دائما تلاش می کند تا وحدتی در خانه به وجود بیاورد و هرکای که می کند این موضوع بدتر می شود.

سعادت در توضیح علت ماسک بر چهره داشتن افراد خانواده درون خانه، یادآور شد: همه ما در این فیلم و در نقش هایمان ماسک بر صورت داریم چرا که دوران کرونا بود؛ یعنی در قصه فیلم ما چون در جامعه کرونا در جریان بود، همه با ماسک بودند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=3079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.