• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل 9479 امروز 0
1

بیرانوند: مانعی برای حضور قهرمانان در تیم ملی وزنه‌برداری وجود ندارد

  • کد خبر : 2929
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۰۴
بیرانوند: مانعی برای حضور قهرمانان در تیم ملی وزنه‌برداری وجود ندارد
دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: درهای اردوی تیم ملی را روی وزنه‌برداران مطرح نبسته‌ایم. آنها هم دعوت می‌شوند اما باید طبق قانون عمل و زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرین کنند.

جمهور پرس/ محسن بیرانوند روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: در نبود رییس فدراسیون با دستور مقام وزارت و براساس اساسنامه، داود باقری به عنوان نایب رییس باقری کارهای محوله را انجام می‌دهد.

وی افزود: بزودی اردوی تیم جوانان را آغاز می‌کنیم و در کنار آن فینال مسابقات لیگ جوانان و بزرگسالان از اوایل اسفند برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: اولین رویداد بین المللی در سال آینده مسابقات جوانان جهان به میزبانی یونان است که در نیمه دوم اردیبهشت در بخش دختران و پسران برگزار می‌شود. یک مرحله اردو را در دشت مغان و اردوی بعدی را در گیلان برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: فعلا اسامی کل وزنه‌برداران را برای حضور در اردو داده‌ایم اما قطعا وزنه‌بردارانی که شانس مدال دارند، با تشخیص کادرفنی راهی این مسابقات خواهند شد.

بیرانوند یادآور شد: همچنین مرداد ماه تیم ملی بزرگسالان راهی بازی‌های کشورهای اسلامی در ترکیه خواهند شد. بعد از مسابقات لیگ، سرمربی اردوی تیم ملی را آغاز می‌کند. هفت ماه تا زمان اعزام وقت داریم.

وی درباره دعوت سهراب مرادی، کیانوش رستمی و دیگر وزنه‌برداران به اردوی تیم ملی گفت: علی هاشمی، علی داودی، کیانوش رستمی و سهراب مرادی به اردوهای قبلی هم دعوت شده بودند و نام آنها در لیست اولیه بود اما خودشان بنا به دلایلی نیامدند.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری اضافه کرد: برای مسابقات آینده هم آنها را دعوت می‌کنیم و نمی گوییم که در اردو به روی این وزنه‌برداران بسته است اما باید آنها طبق قوانین عمل کنند و از اردو و قرنطینه خارج نشوند. اگر خارج شوند و دوباره بازگردند امکان کرونایی شدن دیگر وزنه‌برداران وجود دارد.

وی ادامه داد: شرایط عجیب و غریب نیست و آنها هم باید تست بدهند و زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرین کنند. ما چیز خاصی از این وزنه‌برداران نمی‌خواهیم. همه این ورزشکاران، عزیز و قابل احترام هستند و یادمان نمی‌رود که چقدر افتخارآفرینی کردند اما وظیفه هر فدراسیونی است تا همه وزنه‌برداران سالم به مسابقات اعزام شوند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=2929

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.