• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل 9479 امروز 0
4

وزیر فرهنگ: حمایت از تئاتر و متون ارزشمند نمایشی رویکرد اصلی دولت است

  • کد خبر : 2923
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۳۴
وزیر فرهنگ: حمایت از تئاتر و متون ارزشمند نمایشی رویکرد اصلی دولت است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: در دولت مردمی، حمایت از تئاتر و متون ارزشمند نمایشی در جای‌جای ایران اسلامی با هدف عدالت فرهنگی و دسترسی هنرمندان و مخاطبان این رشته در سراسر کشور رویکرد اصلی خواهد بود.

جمهور پرس/ محمدمهدی اسماعیلی در یادداشتی در حساب کاربری خود در اینستاگرام با ابراز خرسندی از برگزاری افتتاحیه چهلمین جشنواره تئاتر فجر در شهرستان مهریز یزد نوشت: هنر مادر و مولد تئاتر در کشور ما همواره پیشرو، اثرگذار و الهام بخش برای سایر هنرها بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در دولت مردمی حمایت از تئاتر و متون ارزشمند نمایشی در جای جای ایران اسلامی با هدف عدالت فرهنگی و دسترسی  هنرمندان و مخاطبان این رشته در سراسر کشور رویکرد اصلی خواهد بود.

وی افزود: خرسندم که چهلمین جشنواره تئاتر فجر این بار در شهرستان مهریز یزد و در کاروان‌سرای تاریخی زین الدین گشایش یافته است.

به گزارش ایرنا، آیین گشایش چهلمین جشنواره تئاتر فجر شامگاه پنجشنبه -۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰- با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان این وزارتخانه و مهران فاطمی استاندار یزد و شماری از اهالی فرهنگ و هنر در کاروان‌سرای تاریخی در شهرستان مهریز در استان یزد به صورت رسمی برگزار شد.

تمرکز زدایی از فعالیت‌های هنری و عدالت فرهنگی از جمله مهمترین شاخصه های فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم به شمار می رود.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=2923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.