• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل 9300 امروز 4
1

مراسم جشن میلاد امام باقر(ع) در حرم رضوی برگزار شد

  • کد خبر : 2827
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۴۸
مراسم جشن میلاد امام باقر(ع) در حرم رضوی برگزار شد
آیین جشن ویژه سالروز میلاد پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام محمدباقر(ع) روز پنجشنبه در حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد برگزار شد.

جمهور پرس/ سخنران این مراسم که در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برپا شد، گفت: رجب، ماه رحمت الهی است که نخستین روز آن همزمان با ولادت امام محمدباقر(ع) است.

حجت الاسلام احمدرضا مرادحاجتی افزود: امام باقر(ع) در سال ۵۷ هجری قمری به دنیا آمده و ۵۷ سال امامت کرد که بعد از امام صادق (ع) طولانی ترین دوره امامت را داشته اند.

وی گفت: امام خمینی(ره) در اقتدا به پیامبر(ص) و ائمه (ع) در ۱۵ خرداد سال ۴۲ با صدای رسا فریاد زد آمریکا و اسرائیل کاره ای نیستند، امام(ره) شاگرد مکتب امام باقر(ع) بود و گفت زیر بار آمریکا نمی رویم.

این کارشناسی مذهبی گفت: دعوای انقلاب اسلامی با نظام سلطه، بر روی عبارت “لا اله الا الله” است. ما نمی‌توانیم این جمله را بگوییم اما نسبت به باطل و ظلم بی تفاوت باشیم زیرا مسلمان واقعی کسی است که مثل حضرت امام (ره) علیه بت زمان مبارزه کند و امروز بتی بزرگتر از آمریکا و اسرائیل و اقمارش در دنیا نیست.

حجت الاسلام مرادحاجتی گفت: بعضی مسوولان به حرف امامین انقلاب گوش نکرده و اوامر آنها را اجرایی نکردند و همین باعث شد تا در بخش اقتصادی این همه فشار به مردم وارد آید، و الا عظمتی که انقلاب اسلامی و امام(ره) با اقتدا به امام باقر(ع)و ائمه(ع) و پیامبر(ص) برای کشور آفرید، بی نظیر است.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=2827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.