• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 9450 امروز 3
2
استاندار گیلان عنوان کرد

امیدآفرینی و اعتمادسازی دولت در مقابله با کرونا

  • کد خبر : 2103
  • ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
امیدآفرینی و اعتمادسازی دولت در مقابله با کرونا
استاندار گیلان، به امیدآفرینی و اعتمادسازی دولت در مقابله با کرونا و نیز انجام موفقیت آمیز واکسیناسیون عمومی اشاره و تصریح کرد: ذخیره‌سازی مناسب کالاهای اساسی، ایجاد ثبات در نرخ تورم و... از کشور از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم است.

جمهور پرس/ اسدالله عباسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و با حضور اعضای این شورا برگزار شد، با اشاره به روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی با اراده مردم به عنوان بهترین فرصت برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان اظهار کرد: با توجه به فاصله ایجاد شده بین مردم و مسئولان طی سال های گذشته و از سوی دیگر تلاش معاندان نظام و انقلاب برای کاهش اعتماد عمومی، مدیران باید همراه مردم باشند به گونه ای که آحاد جامعه هیچ شکافی بین خود و آنان احساس نکنند.

وی ادامه داد: دشمنان با ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان و نیز فراهم سازی فضای ناامیدی و یاس، به دنبال سوء استفاده و پیش بردن اهداف شوم خود هستند و در چنین فضایی باید با نقش آفرینی مهندسی فرهنگی این تهدید به فرصت تبدیل شود.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت انسجام و اتحاد رسانه‌ای برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان و همچنین تقویت امید در جامعه تصریح کرد: با وجود تاکیدات رهبر معظم انقلاب و ترسیم نقشه راه از سوی ایشان؛ متاسفانه در سال‌های گذشته به بیراهه رفته ایم و شورای فرهنگ عمومی می‌تواند در راستای انسجام ملی و استفاده شایسته از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها گام بردارد.

عباسی، با اشاره به ضرورت استفاده از ابزارهای تبلیغاتی برای مدیریت منسجم فرهنگی و تقویت مساجد ادامه داد: همه مسئولان اجرایی استان باید در راستای تحقق شعار راهبردی دولت مردمی و انقلابی برای جلب و تقویت اعتماد مردم و امید بخشی در جامعه اهتمام ورزند.

وی به امیدآفرینی و اعتمادسازی دولت در مقابله با کرونا و نیز انجام موفقیت آمیز واکسیناسیون عمومی اشاره و تصریح کرد: ذخیره‌سازی مناسب کالاهای اساسی، ایجاد ثبات در نرخ تورم و تسهیل شرایط صادرات کالاهای تولیدی به خارج از کشور از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم بوده و دولت در تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم است.

استاندار گیلان، به انسجام و هماهنگی قوای سه گانه در رفع مشکلات کشور نیز اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم در خصوص خنثی کردن و رفع تحریم‌ها تا کنون عملکرد موفقیت آمیزی داشته و سفر رئیس جمهوری به روسیه و همچنین حضور در اجلاس شانگهای به عنوان اقدامات با اهمیت در این راستاست که باید به مردم اطلاع رسانی شود.

عباسی، با تاکید بر لزوم فراهم‌سازی بسترهای لازم برای حضور و مشارکت مردم در مسئولیت‌های اجتماعی با هماهنگی همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای خدمتگزاری به مردم ، اعتماد سازی و تقویت روحیه امید از طریق رفع دغدغه‌های فرهنگی اقدام شود.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=2103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.